GOD help us in our journey...AMIN

GOD help us in our journey...AMIN
iLuvIslam

Saturday, June 20, 2009

exam time....

salam sume....
fuhhhhh... lagi 2 ari daa nak final exam for my short sem...
pergh....1st time rase cam ni...org lain kat umah sekarang ni tengah enjoy n rilex2...
aku n geng2 kat sini terpaksa belajor....huhuuhu.....
biasernyer sem pndek cm ni dak repeat paper je yang ambik...(aku x pernh repeat paper tau jgn slah anggap yerk...)...
aku buat short sem ni bukan aper ...just nak naikkan balik cgpa aku yaang trun jgak la dari sem lepas...geram betulll la..... da la jatuh ngan teruk sekali ...gpa aku x sampai 3 pun sem lpas....
malu btul nak berdepan ngan member2...tp syukur alhamdulilah la...aku lepas sume paper n cgpa pon maintain 3 above laghie...
dak2 rumah aku ramai gak yang tak lepas ri 2....huhuu....
especially subject c programming...
aku ngan tanpa segan n silu just g tau dapat cukup2 makan jer..huhuuu



hhehehehe...
aku arap ngan 2 subject yang aku ambik nie...
dapat A++ kesemuanya....
korang sume doa2kan la aku yerk....

k la geng2 sume...
kejayaan tanpa usaha takan datang bergolek kan,....
so aku nak abiskan kije aku dulu....
nak sambung study la plak...

......




k good luck to all my friemds....

gambatte kudasaiii!!!!!

2 comments:

mazianamz said...

ayoo...nak comment lani..nati kite g main squash same2 deh..promise me..heheehehhehe ;p

Hami Asraff said...

bg ko repeat ppr tu teruk ke??huhu...